Pagina principală
Tuning cu fineţe: o nouă interpretare Porsche 911 Turbo, semnată de TECHART
24 Ianuarie 2014, 10:01
Ne-am convins pe propria piele,
atunci când am testat modele tunate de TECHART, dar şi ale altor ateliere renumite de tuning, că TECHART e o mostră supremă a tuning-ului discret, bine executat, care nu alunecă niciodată
în grotesc. Iar noile lucrări ale celor de la TECHART, realizate pe baza noilor Porsche 911 Turbo şi 911 Turbo S, vin să certifice aceste convingeri şi să ne demonstreze un nou apogeu al măiestriei tuningului de calitate.
Kit-ul aerodinamic pentru 911 Turbo al celor de la TECHART e realizat dintr-un material uşor, ce combină carbonul şi poliuretanul, fiind şi rigid în acelaşi timp. Modelul a primit un spoiler frontal activ, care nu are doar rol estetic, ci şi funcţional, integrându-se perfect în proprietăţile aerodinamice ale vehiculului, aşa cum au fost ele proiectate de inginerii Porsche. Spoilerul este coborât automat la viteze de peste 120 km/h sau manual la viteze mai mici şi are rolul de a exercita o forţă suplimentară de apăsare a maşinii,
garantând astfel o aderenţă şi mai mare la viteze de top. Pe posteriorul maşinii a fost montat un spoiler static mult mai generos dimensionat, dar excelent de bine încadrat în tabloul
general al maşinii. Nu au fost uitate nici mici detalii, precum gurile ţevilor de eşapament. De fapt, întreg sistemul de eşapament a fost modificat, păstrându-şi opţiunea valvei de sonorizare. Astfel,
cel de la volan va putea în continuare avea un motor mai liniştit în regim obişnuit sau un adevărat leu acustic la apăsarea unui buton. Tabloul este completat de un set nou de jante, de 21 de inch.
Noua intepretare de tuning vine şi cu un kit de putere disponibil doar pentru 911 Turbo S, care va creştere forţa şi cuplul motrului prin intervenţii electronice. Surplusul de putere ar urma să se cifreze în jurul a 50 CP, iar avantajul de cuplu – la 80 Nm.

Exemplarul din imagini va fi expus la Salonul Auto de la Geneva.
PiataAuto.mdIlie Toma
0
GALERIE FOTO (7 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează acest subiect!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
    Logare PeAsfalt.ro
Login:
Parola:
Memorează-mă
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!