Pagina principală
Brabus 850 S – cel mai puternic şi mai rapid sedan cu tracţiune integrală din lume!
15 Mai 2014, 12:36
Unde pun mâna cei de la Brabus, nu mai rămâne loc de jumătăţi de măsură. Ne-am convins de asta pe propria piele în testul drive cu Brabus B50 500, publicat acum vreo două luni de redacţia PeAsfalt.ro. Acum, însă, tunerii de la Brabus ne impun să ne scoatem încă o dată pălăria în faţa lor, odată cu lansarea lui 850 S, care e şi cel mai rapid şi mai puternic sedan cu tracţiune integrală din lume!
Haideţi să-l cunoaştem mai aproape. Cei de la Brabus au luat la origine un alt model pe care noi, cei de la peAsfalt.ro, am reuşit să-l gustăm în exclusivitate absolută în România – Mercedes-Benz S63 AMG Long 4MATIC. Motorul V8 biturbo de 5.5 litri a trecut printr-un
tratament de creştere a capacităţii cilindrice, prin mărirea diametrului cilindrilor până la 99 mm, iar ulterior au fost montate noi biele şi un nou arbore cotit. În rezultat, motorul are acum o cilindree de 6.0 litri. Cei de la Brabus au montat şi noi turbine, dar şi colectoare noi, cu tot cu întregul sistem de eşapament. Ţevile de eşapament au diametru minim de 7.6 cm pe toată durata lor!
După toată osteneala depusă de specialiştii de la Brabus, motorul lui 850 S dezvoltă acum 850 CP şi 1,450 Nm! Pentru a nu distruge cutia de viteze şi componentele trenului de rulare cu asemenea putere ameţitoare, cuplul maxim a fost limitat la 1,150 Nm, disponibil între 2,500 şi 4,500 rpm. Cutia de viteze a fost niţel modificată, astfel încât sedanul tunat să poată prinde prima sută în doar 3.5 secunde!
Viteza maximă este şi ea una record pentru sedanuri – 350 km/h! Cu toată puterea ameţitoare, creaţia celor de la Brabus are nevoie doar de 10.1 litri/100 km în regim mixt.

Pentru a transforma sedanul tunat într-un adevărat „prinţ negru”, cei de la Brabus au înlocuit toate elementele
cromate de pe caroserie cu inserţii negre, au montat şi un set nou de jante negre de 21 de ţoli şi au recurs şi la instalarea a mici detalii din fibră de carbon. Garda la sol a fost coborâtă cu 15 mm.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
GALERIE FOTO (14 IMAGINI)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează acest subiect!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
Înapoi
    Logare PeAsfalt.ro
Login:
Parola:
Memorează-mă
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!